• Vânzătorul va ambala și va expedia, în mod corespunzător, produsele comandate de Clienți în magazinul său online.
  • Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României, iar livrarea produselor se va face prin intermediul firmei de curierat, partener al Vânzătorului, cu respectarea condițiilor optime de depozitare și de transport. Detalii legate de firma de curierat și de costurile de livrare specifice, găsiți în profilul Vânzătorului, la rubrica “Politici Magazin /Politica de livrare”. 
  • Costul de livrare aferent produselor comandate, va fi suportat de Client (Cumpărător). În cazul în care Clientul (Cumpărătorul) face o comandă ce conține produse de la 2 – 3 Vânzători de pe site, acesta va plăti costurile de livrare pentru produsele expediate de fiecare Vânzător, conform politicii sale de livrare. 
  • După predarea coletului curierului, Vânzătorul nu-și asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri. Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletului primit, în prezența curierului și în caz că produsele prezintă urme de deteriorare, să solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor – orice reclamație ulterioară, nu va fi luată în considerare.
  • Recepția produselor reprezintă acceptul Clientului (Cumpărătorului) că produsele au ajuns în stare bună la destinație și sunt conforme cu comanda efectuată. După livrarea produselor, contractul se consideră a fi încheiat, iar factura (primită pe e-mail/arhivată în contul Clientului), constituie contract de vânzare/cumpărare, potrivit legislației în vigoare. 
  • Efectuarea de comenzi fictive sau refuzarea/neprimirea comenzilor la livrare, în mod intenționat, de către Client (cu returnarea produselor la Vânzător), duce la dezactivarea contului acestuia de pe site. 
  • Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive de forță majoră, care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte motive, conform uzanțelor legii românești.
  • Valoarea maximă a daunelor ce poate fi plătite de Vânzător, față de Client, în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de la acel Client.